شبکه ملی اطلاعات افتتاح شد

خرید بک لینک

فاز نخست شبکه ملی اطلاعات امروز افتتاح شد. این شبکه محدود به داخل کشور نخواهد بود. شبکه ملی اطلاعات با حضور معاون اول رئیس جمهوری و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

فاز اول شبکه ملی اطلاعات با شعار «دسترسی به اطلاعات با سرعت بیشتر، کیفیت بهتر، هزینه کمتر» امروز در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد. شبکه ملی اطلاعات در کنار اینترنت با سرعت و قیمتی متفاوت در دسترس مردم قرار میگیرد.

با افتتاح این شبکه نیاز به برقراری ارتباطات داخلی بر بستر پهنای باند خارجی نیست. البته این به معنای عدم ارتباط پهنای داخل و خارج نیست و کاربران و حتی سرویسهای داخلی میتوانند همزمان به پهنای باند داخل و خارج دسترسی داشته باشند.

این شبکه امروز با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ابولحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی، نصرالله جهانگرد رئیس سازمان فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، علی اصغر عمیدیان رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مدیران بخش خصوصی بهویژه اپراتورهای ثابت و همراه افتتاح شد.

در فاز اول این شبکه اپراتورهای ثابت و همراه شامل آسیاتک، شاتل، پارس آنلاین، مخابرات، مبنا، افرانت، صبانت، همراه اول، ایرانسل و رایتل به همراه دو سرویس دهندهی ایرانی آپارات و تلوبیون فعالیت داشتهاند.

البته مدیریت این طرح بر عهدهی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمانها و شرکتهای تابعه شامل سازمان فناوری اطلاعات، شرکت ارتباطات زیرساخت و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

سیم کارت افغانی در ایران...

ما را در سایت سیم کارت افغانی در ایران دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: سه شنبه 6 مهر 1395 ساعت: 12:11

صفحه بندی